Klantenservice

14 dagen bedenktijd

Bij Leds Refresh heb je maar liefst 14 dagen retourrecht. Bevalt het product je niet, dan is dat geen probleem en krijg je je geld terug.

Je stuurt een e-mail naar shop@ledsrefresh.nl waarin je aangeeft dat je de producten wilt ruilen of retourneren. Je ontvangt van ons het retourenformulier waarop je de gevraagde informatie invult. Dit ingevulde formulier voeg je bij je bestelling en wij storten direct je geld terug op je rekening.

Als klant draag je de kosten en het risico voor een retourzending. Wij adviseren daarom om het pakket aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren, zodat je een eventuele vermissing kunt claimen bij je vervoerder.

Leds Refresh behoudt zich het recht voor om slechts een gedeelte van het factuurbedrag te crediteren wanneer het product reeds geopend of beschadigd is.

Defecten

Ons gehele assortiment is getest en is van zeer hoge kwaliteit. Toch kan het gebeuren dat een LED-product defect raakt. Wij bieden op ieder product minstens twee jaar garantie. Heb je een product dat binnen deze garantieperiode defect raakt, dan vervangen wij deze natuurlijk kosteloos.

Wanneer je een e-mail stuurt naar naar ons met daarin een korte uitleg over het defecte product, dan ontvang je van ons het retourenformulier. Deze dien je in te vullen en bij het defecte product te voegen.

Nadat de goederen bij ons ontvangen zijn zullen wij deze beoordelen. Je hebt recht op vervanging alsmede de kosten welke gemaakt zijn voor het retour zenden wanneer het product buiten jouw schuld defect is geraakt. Als het geretourneerde product door ons defect is bevonden en onder de garantie valt, zullen wij, indien nog leverbaar, hetzelfde en anders een gelijkwaardig nieuw product leveren. Wanneer na vervanging het product alsnog niet voldoet aan de eisen, kan de klant de koopovereenkomst ontbinden.

Klachtenafhandeling

Wij proberen te allen tijde onze klanten redelijkerwijs naar tevredenheid van dienst te zijn. Ben je ontevreden of heb je een klacht over één (of meerdere) van onze producten/diensten, neem dan telefonisch of per e-mail contact met ons op. Vermeldt daarbij je klacht en je ordernummer. Binnen 3 werkdagen ontvang je van ons een bericht dat je klacht is ontvangen. Je ontvangt tenminste binnen 7 kalenderdagen een inhoudelijke reactie van ons.

Ben je echter nog steeds ontevreden over de afhandeling van je klacht, dan kun je je klacht voorleggen aan de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk. Deze neemt je klacht in behandeling en zoekt naar de juiste oplossing. De uitspraak van de geschillencommissie is bindend voor Leds Refresh als lid van Stichting Webshop Keurmerk.

Laatst bekeken